کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316318 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پاسخ‌های جالب کاربران ایرانی فیس‌بوک به ادعای دوستی وحشی‌ترین قوم‌ تاریخ

کاربران ایرانی به ادعای دوستی مردم اسرائیل پاسخ‌های جالبی داده‌اند.
خبرگزاری فارس: پاسخ‌های جالب کاربران ایرانی فیس‌بوک به ادعای دوستی وحشی‌ترین قوم‌ تاریخ

به گزارش سافت گذر به نقل از ظهور ;  همزمان با فرارسیدن ایام نوروز و آغاز سال ۱۳۹۱ هجری شمسی برخی رسانه‌های غربی فارسی‌زبان از جمله رسانه دولتی رژیم سلطنتی انگلیس(بی‌بی‌سی فارسی) به همراهی شبکه اجتماعی فیس‌بوک اقدام جدیدی را در راستای پیشبرد اهدافشان درباره مناقشه ملت ایران و رژیم غاصب صهیونیستی آغاز کرده‌اند.

این رسانه‌ها و شبکه‌‌های اجتماعی با هدف القای افتراق بین ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران، قصد دارند اینگونه وانمود کنند که مردم! اسرائیل با مردم ایران هیچ مشکلی ندارند و تنها مشکل آنها سیاست‌های دولتمردان جمهوری اسلامی است!

در همین راستا گروهی از صهیونیست ها با حمایت همه‌جانبه مسئولان ارشد شبکه اجتماعی فیس‌بوک و همچنین پوشش گسترده رسانه‌‌های ضدایرانی از جمله بی‌بی‌سی و بالاترین، صفحه‌ای را در فیس‌بوک تحت عنوان “ما مردم ایران را دوست داریم! ما هیچ وقت کشور شما را بمباران نخواهیم کرد!” ایجاد کرده و آن را نیز بمب عشق! مردم اسرائیل نامگذاری کرده‌اند.

اما دقایقی پس از ایجاد این صفحه توسط صهیونیست‌ها، کابران ایرانی حاضر در فیس‌بوک پاسخ‌های جالبی به آن ارائه کرده‌اند. این پاسخ‌های افشاگرانه علیه جنایات صهیونیست‌ها موجب شده است که این کاربران ایرانی طی اخطارهای متعدد از سوی مسئولان فیس‌بوک تهدید به اخراج از این شبکه به ظاهر اجتماعی آزاد شوند!

یک کاربر ایرانی با آپلود عکسی از جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در جنوب لبنان که در آن کودکی که بر اثر اصابت بمب جنگنده‌های اسرائیلی سر از بدنش جدا شده، نوشته است: “من این عکس رو گذاشتم تو صفحه مسخره israel loves iran. اول اصلا منکر شدن و گفتن این عکس اصلا کدوم کشوره؟!! اینا کار اسراییل نیست و… بعد که جوابشونو دادم.

این دفعه پلیس فیس بوک برام اخطاریه داد که اگه به فعالیت تو این صفحه israel loves iran همینطوری ادامه بدی غیرفعالت میکنیم!

ما در ره عشق نقض پیمان نکینیم ، گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم ، دنیا اگر از یزید لبریز شود ، ما پشت به سالار شهیدان …نکنیم.

این عکس مربوط به کمپ سازمان ملل متحد نزدیکه روستای قانا در جنوبه لبنانه که در حمله سال ۱۹۹۶ اسراییل بعد از اینکه خیلی از مردم غیرنظامی جنوب لبنان با خیال اینکه چون کمپ سازمان ملل از بمباران اسراییل در امانه به اونجا پناهنده شده بودن اما اسراییل طبق ذاته همیشگیش اونجا رو به شدت بمباران میکنه طوری که حتی عده ای از سربازای سازمان ملل رو هم علاوه بر غیر نظامی های لبنانی تو اونجا شهید میکنه.”

 یک کاربر دیگر ایرانی نیز با آپلود عکسی از یک جشن صهیونیست‌ها که در آن قتل‌عام ۷۳ هزار ایرانی توسط یهودیان جشن گرفته شده، می‌نویسد: “اینها همون آدم ها (بخوانید حیوان ها) یی هستند که چند روز پیج زدن و از علاقه شدیدشون به ایرانیان لب به سخن می آوردند!!!

جشن عید پوریم به مناسبت قتل عام ۷۳ هزار ایرانی….”

 

همچنین کاربر دیگری از ایران نیز با طراحی لوگوئی مشابه لوگوی صفحه صهیونیست‌ها در فیس بوک، اما با پیامی متفاوت که در آن تصویری از شهید داریوش رضایی‌نژاد به همراه دخترش دیده می‌شود، در متنی انگلیسی خطاب به اوباما نوشته است: “Mr. President Obama! If you have chosen for tonight’s story the life of a prince and you are missing some details then you can probably play this Iranian lullaby for “Malia” and “Sasha”, who will probably get know the least sufferings that the politicians of your country have imposed on them since the coup on 1950. Maybe in this way, by the time the night is over and the morning comes, the next generation of the Americans has a more reasonable viewpoint on Iran that only wants to be advanced and religious.

As you kiss your daughters, just remember a girl who is hasn’t kissed her father for 8 moths !because he was martyred by your friends “MOSAD terrorists” !

 به گزارش سافت گذر به نقل از ظهور ; در این متن به جنایات همیشگی و وحشیانه صهیونیست‌ها اشاره و ترور شهید رضایی نژاد از دانشمندان هسته‌ای کشورمان توسط دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد)به اوباما یادآوری شده است.

کاربر دیگری نیز با طراحی تصویری خطاب به ساکنان سرزمین‌های اشغالی نوشته است که: “ما ایرانیان از شما متنفریم”

 گفتنی است، موج پاسخ‌های خلاقانه کاربران ایرانی به این اقدام صهیونیست‌ها و در قبال آن تهدید مسئولان فیس بوک به اخراج این کاربران همچنان ادامه دارد.

این اقدامات کاربران ایرانی با حمایت برخی کاربران عرب‌زبان همچنان ادامه دارد و اکثر این تصاویر و نوشته‌های ایرانیان با کامنت‌ها و نظرات موافق مردم عرب‌زبان روبرو می‌شود.

یادآور می‌شود، مردم ایران ساکنان سرزمین‌های اشغالی را مردمی غاصب و تروریست می‌دانند که سرزمین فلسطینیان را به زور اشغال کرده و روزانه چندین تن از آنان را به شهادت می ‌رسانند.

 در ایام حمله رژیم اشغالگر قدس به جنوب لبنان تصاویری از کودکان اسرائیلی منتشر شد که بر روی بمب‌های اسرائیلی که در حال شلیک به سمت جنوب لبنان بودند، می‌نوشتند: “هدیه‌ای برای کودکان لبنانی!!!”

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8391 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zohur.net تاریخ خبر: 1391/01/13 تعداد مشاهده: 2609
سافت گذر
نظرات بینندگان

سید علی طباطبایی 1391/02/17 12:30
یعنی واقعا شما معتقدید که اگر عده ای بد بودند و جنایت کردند همه همینطورند !؟!؟

این سیاست مداران اسرائیلی هستند که بخاطر قدرت دست به هر جنایتی می زنند به مردمش چه!؟!؟

ما مردم ایران هم با هیچ کسی سر جنگ نداریم ...از جنگ بیزاریم ...نه م یخواهیم کشته شویم نه می خواهیم بمیریم ...

جنگ و قدرت طلبی کار سیاست مداران است ...در تمام کشورها ...

در تمام کشورها مردم بینوا قربانی سیاست مداران می شود ...

در تمام کشورها صاحب قدرت از مردم مایه می گذارند تا به اهدافشان برسند ...

ما جنگ نمی خواهیم نه با اسرائیل نه با هیچ کشور دیگری ...ما آرامش می خواهیم ...زندگی می خواهیم ...

قدرت طلبان بهانه می سازند تا جنگ درست کنند ...
همه ی قدرت طلب ها هم مثل همند ...همه چیز را بهانه و فدای خودشان می کنند.

از جنگ بیزاریم ...می خواهیم زندگی کنیم . مثل آدم ...چقدر و تا کجا فدای سیاستمداران شویم !؟!؟lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
فرزاد 1391/01/20 16:24
گمون نکنم جایی برای حرف زدن باشه اونها خودشون خوب میدونن با کی طرفن ....عددی نیستن ....بذارید دلشون رو به همین چیزا خوش کنن
مجتبی 1391/01/15 18:49
وای وای تو رو خدا ما رو بمبارون نکنید!!!
برید گمشید شما به اندازه باد معده بز هم به حساب نمیاید.
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولنگه توست .....
عباس 1391/01/15 15:43
وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین
کاظم محمدشریفی 1391/01/15 12:15
من خودم تو فیس بوک عضوم ولی باور کنین همون روز اول پشیمون شدم و الان خیلی وقته توش نرفتم ولی برا اینکه تو این صفحه نظرمو اعلام کنم میخوام واردش بشمو بگم مرگ بر اسراییل مگه خدا و امام زمان این کشور و از کره زمین محو کنه
محسن 1391/01/15 02:02
اللهم عجل لولیک الفرج
آرش 1391/01/15 01:56
مرگ بر اسرائیل
فقط همین
سرباز منتظر 1391/01/15 01:09
خطاب به دوستی می نویسم که نوشته :
"البته همه ما می گوییم مرگ بر اسراییل واسراییل را دشمن خود میدانیم ولی نباید چشم هایمان را روی حقیقت ببندیم اسراییل یک حامی بزرگ دارد. آمریکا انواع جنگ افزار های روز را در اختیار این وحشی ها می گذارد.آیا می توان با هواپیماهای f5وf4 فرسوده و کهنه به جنگ هواپیماهای f35آمریکاومیراژو رافااِل فرانسه که همه در اختیار اسراییل است بروییم؟"
ما جنگ افزاری را در اختیار داریم که از ابتدای خلقت بشریت ، همراه ما بوده است ! و هر وقت که به آن مجهز بوده ایم پیروز بوده ایم و هر وقت که از آن غافل شده ایم ،مصیبت ها بر ما روان شده اند. ما خدا را داریم! در هر کجای تاریخ بردین چنگ زده ایم موفقث بوده ایم! از سلیمان گرفته تا الان! از صدر اسلام تا به حال همین بوده و است و خواهد بود ، ملموس ترین نمونه ،جنگ تحمیلی است که اگر خودمان نبودیم ،پدرانمان بوده اند !در شرایطی به مراتب سخت تر از امروز! مطمئن باشید پیروزی از آن ماست!عمر اشغالگر قدس 3 رقمی نخواهد شد!
ali 1391/01/14 21:54
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِیَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَن یَتَوَلَّهُم مِّنکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ [٥:٥١]
قربون ایران حتی حاضر نیست اسمش درست بگه...

ولی عربها چی ..............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
حامد 1391/01/14 20:33
اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

امام خمینی ( ره )
محمدرضا 1391/01/14 20:09
ارزش کامنت گذاشتن هم ندارن
مجید 1391/01/14 19:48
خبررسانی عالی داشتید. دست مریزاد
عزیزان هموطن این زمان مشابه همون لحظه ای که کفار،درجنگ با مولایمان علی(ع) کم آوردند و با تدبیر اون ملعون(عمرعاص) قرانها را بر سر نیزه کردن و ادعای برادری کردند.نباید غفلت کنیم ونباید فریب قرانهای بر روی نیزه شده این دشمنان دوست نما را بخوریم. اینها(صهیونیستها) از روز ازل دشمن خونی ایران و ایرانی اند واین قصه هیچ راهی نداره جز اینکه یکیشون از بین بره! و مطمئنم با همت و غیرت تمام ایرانیها اون یکی حتماً اسرائیله. انشاء اله
« لا حول ولا قوت الّا بالله العلی العظیم»
عرفان 1391/01/14 19:39
والا من که فیس بوک را چیز خاصی ندیدم مگر اینکه برای جاسوسی افکار و نظرات مردم ، نمیدونم چرا اینقدر معتاد داره!!، بهتر دونستم که ایدیمو غیر فعال کنم ، هر چند هر روز به من ایمیل میدن که بیا دوستاتو ببین(اطلاعات بده!!)
هادی 1391/01/14 17:50
جرات دارن یه کوچو انگشتشونو دراز کنن سمت ایران ، به خدا با صحرای عربستان کشورشونو یکی میکنیم .

من جونمو میزارم واسه وطنم. زنده باد ایران .
میرزایی 1391/01/14 16:35
با سلام
این اولین باری که در این سایت پیغام می زارم
فکرشم نمی کردم که روزی این اتفاق برام بیفته
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرائیل
...
بروبچ 1391/01/14 16:27
اگر دانش در ثریا هم باشد مردمی از سرزمین پارس بدان دست خواهند یافت.
این یعنی اسراییل برو بمیر d:
عبدالعاصی 1391/01/14 16:09

با سلام به همه دوستان عزیز :
به فرموده الله جلَ جلالُ و عظمته * پس شما با یاران شیطان، پیکار کنید و از آنها نهراسید زیرا که نقشه شیطان همانند قدرتش ضعیف است * نسا 67
نباید از هواپیماهای f35آمریکاومیراژو رافااِل فرانسه و ........... که همه در اختیار اسراییل است. ترسید، اگر به خداوند اعتماد داریم.
برای سلامتی و فرج مولا بقیه الله اعظم صلواتی هدیه کنید.
ناشناس 1391/01/14 14:55
مرگ بر ظالم زمانه مرگ بر یزید زمانه
محمد 1391/01/14 14:24
"ما هیچ وقت کشور شما را بمباران نخواهیم کرد!" عجب!
شما قدرت حمله به غزه رو ندارید!!!!! دارید!!!!!!؟ داشتید که تحدید نمیکردید، حمله میکردید
از ترس حزب اا.. هم که دیگه تو لبنان حرکت ندارید چه برسه به ایران
محمد اقبالی 1391/01/14 13:24
با این جنایاتی که انجام میدند و نسل کشی هایی که میکنند،فکر میکنند با این سیاست های فریبانشون و واقعا بچه گانه میتونند ملت فهیم ایران رو گمراه کنند.
در این برهه ی زمانی تنها با بصیرت میتوان از پس توطئه های دشمنان بر آمد

زنده باد ایران و ایرانی
علی 1391/01/14 13:14
آخه یکی نیست بگه شما سگ کی هستید که به ایران حمله کنید . همین حالا توی ایران چند هزار موشک به سمت اسرائیل هدف گرفته شده و آماده به شلیکه و همینطور هم به تعدادشون اضافه میشه . کی داره کی رو از بمبارون می ترسونه!
با کوچکترین اشاره هم حزب الله خراب میشه تو سر اسرائیل . پس این چرت و پرتا رو یاد مردم خوش باورشون بدن و با همین امید هم بمیرن . منتظر هم بمونن تا نسخه شون رو بپیچیم
امیرعلی 1391/01/14 12:30
بزرگی گفت ( هیچ لحظه ای در زندگی نیست که به آن بنگرید و از آن درس نگیرید ) ، به عنوان یک انسان بنگرید و تفکر کنید حقیقت به روشنی خورشید است فقط کافیست چشم ها را باز کنید .
ناشناس 1391/01/14 11:35
فقط می تونم بگم
اللهم عجل الولیک الفرجlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
واقعیت 1391/01/14 11:09
البته همه ما می گوییم مرگ بر اسراییل واسراییل را دشمن خود میدانیم ولی نباید چشم هایمان را روی حقیقت ببندیم اسراییل یک حامی بزرگ دارد. آمریکا انواع جنگ افزار های روز را در اختیار این وحشی ها می گذارد.آیا می توان با هواپیماهای f5وf4 فرسوده و کهنه به جنگ هواپیماهای f35آمریکاومیراژو رافااِل فرانسه که همه در اختیار اسراییل است بروییم؟
حسين 1391/01/14 10:35
اسرائیل لکه و نقطه ننگی است برای تمام بشریت و فقط ماهیت مجازی داشته و خواهد داشت و هیچوقت حضور واقعی پیدا نخواهد کرد. مرگ بر اسرائیل
یکی از دیار دور 1391/01/14 10:01
اصلا عجله نکنید کسی که قوم یهودی ها رو محو مکنه حضرت ولی عصر حجت ابن الحسن المهدی
ختم صلوات
عباس احمدی 1391/01/14 09:59

پیامبر (صلی الله علیه و آله) فرمود : " قیامت نخواهد شد مگر آنکه شما مسلمانان با یهودیان بجنگید تا آنان در پشت صخره ها و درخت ها پنهان شوند و درختان و صخره ها به مسلمانان ندا دهند که یهودیان اینجا هستند، بیائید و آنها را بکشید."

به احتمال زیاد منظور پیامبر یهودیت اسرائیلی یا همین قوم ضاله اسرائیل است.

مرگ بر اسرائیل ......... مرگ بر اسرائیل ................ مرگ بر اسرائیل ..................
حميد درويش 1391/01/14 09:58
مرگ بر اسرائیل
لعنت بر دوست دارانشان
مهدي 1391/01/14 09:47
از این تیکه خوشم اومد "رسانه دولتی رژیم سلطنتی انگلیس(بی‌بی‌سی فارسی)"

یادتون نره انگلیس خدای استعماره تو تمام دنیا همین العانش مستعمره داره و متخصص این کاره حالا ادم بیاد اخبار کشورشو از این بی بی سی بگیره به نظرم غفلته
حسین فلاح زاده 1391/01/14 09:35
مرگ بر اسرائیلlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
عیسی 1391/01/14 09:18
یا امام زمان خودت داری میبینی اینا دارن چیکار میکنن پس خودت حقشونو کف دستشون بذار
مرد... 1391/01/14 09:02
اسرائیل تورو خدا این دفعه ما رو بمب بارون نکن!!!!!
مرسی که بمب بارونمون نکردی!!
بدبختا تو33 روز زمین گیر حزب الله لبنان شدند حالا فکر کردند با حمله به ایران چه اتفاقی می افتد؟؟من بهتون میگم اگه اسرائییل پنج شنبه غروب به ایران حمله کنه انشاالله همگی با هم ظهر جمعه نماز جمعه رو در مسجد القصا میخونیم.
شمی 1391/01/14 08:59
یهودی های حرام زاده آدم نمیشن
قاسم از اردبیل 1391/01/14 08:54
به حقیقت حق ، به ولای علی ، سر و جان وتنم ، به فدای علی . تا آخر ایستاده ایم . مرگ بر اسرائیل و نوکران داخلی اش
صادقی 1391/01/14 08:39
مرگ بر اسرائیل
محمد تقی 1391/01/14 08:24
من در فیس بوک نوشتم ما بی صبرانه منتظر بمباران و از بین رفتن شما هستم اسرائیل باید از بین برود
smd 1391/01/14 08:15
خواستم این نکته رو هم یاد اور بشم که دوستان میدانند که روز 13 فروردین که ما به ان میگیم سیزده بدر به چه دلیلی 13 را به در میکنیم؟
طبق اسناد تاریخی که حتی هالیوود نیز فیلمش رو ساخته ( 1night with the king ) 13 فروردین بدلیل توطئه یهودیهای صهیون بزرگترین قتل عام ایرانیها در زمان قدیم است
و به همین دلیل است که مردم 13 را بدر میکنند تا از قتل عام بدور بمانند.
milad.oklahoma 1391/01/14 08:15
برای همتون متاسفم.
کی میخواین بیدار شین؟
میدونم نظرمو تو سایتتون نمیذارین
چون ازادی بیانو به چشماتون ندیدین..........lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمدرضا 1391/01/14 08:07
کشوری که پرچمشون نماد شیطان پرستی است، دیگه چه انتظاری میشه ازشون داشت. اینم یکی دیگه از سیاستهای پلیدشون هست. به امید روزی که همچین کشوری رو دیگه رونقشه نداشته باشیم
مریم 1391/01/14 01:51
بیشترین پیامبرا واسه این قوم لعنتی فرستاده شدن! خدا هم دیگه از هدایتشون نا امید شد!
یک ایرانی 1391/01/14 01:50
مرگ بر اسراییل فاشیست....... مرگ بر اسراییل تروریست ...... مرگ بر اسراییل
مسعود 1391/01/14 01:37
حیوان های انسان نما و بس :|
ali 1391/01/14 01:23
die to israel
حسینی 1391/01/14 00:46
مرگ بر اسرائیل و هم پیمانانش و زنده باد ملت با بصیرت ایران
علی 1391/01/14 00:46
ایول خسته نباشید خبر خوبی بود.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
رضا جعفری تبار 1391/01/14 00:31
مرگ بر اسراییل و هر شخص و کشوری که سیاستشو قبول داره . . .
محسن 1391/01/14 00:24
کاش یه دکمه 1+ از پلاس اینجا می ذاشتین. خیلی مثبت میگرفت. مثبتای پرمعنا!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
مهدی 1391/01/14 00:15
تشکر از خبر عالی که قرار دادید
مرگ بر اسرائیل
حسین 1391/01/14 00:05
مرگ بر اسرائیل
حسام 1391/01/14 00:03
لعنت بر صهیونیسم
زنده باد ایران و ایرانی
علمی 1391/01/13 23:49
خدا قوت
دست هرکی دلش برا ایران میتپه درد نکنه
خاک بر سر اون بدبختهایی که خودشونو کردن سگ لگدمال آمریکا و اسرائیل
اون یکی 1391/01/13 23:37
با هرچی مخالف باشم با از بیخ ریشه کن کردن اسرائیل 100% موافقم
مرگ بر اسرائیل

اگر جرات داره فقط یک تک تیر به سمت ایران شلیک کنه حتی به مرز ایران هم نرسه اون وقته که با خاک یکسان میشه اسرائیل

منتظر چنین روزیم فقط منتظر بهانه ایم فقط یک بهانه
کامبیز محمودزاده 1391/01/13 23:13
لعنت بر اسرائیل و حامیانش .
معین 1391/01/13 22:53
ننگ بشریت بدبختی بشریت از حضرت موسی تا الان فقط و فقط صهیو نیست (قوم بنی اسراییل) .
دیدم بعضی از نظرات در مورد جنگ بود عزیزان ارزوی جنگ نکنید درسته اسرا‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ییل از صحنه ی روزگار محو میشه ولی خودمون خیلی ضربه می خوریم بیایید با حمایت از رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بهترین تاکتیک جنگی علیه این رژیم غاصب که پیروزیش قطعا ما هستیم را داشته باشیم .
به امید دیدن روی ماه سرورمون اقامون امام مهدی (عج) و صلح جهانی
سامی 1391/01/13 22:50
عجب ...
پس ما رو بمباران نمی کنند ؟ عجب خطری از بیخ گوشمون گذشت مو به تنمون سیخ شد ...
ما همه نشستیم بیاند ما رو بمباران کنند lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
محمدتقی 1391/01/13 22:47
مرگ بر اسرائیل غاصب
خدا اینارو از صفحه روزگار محو کنه به حق حضرت زهرا (س)lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
سعید 1391/01/13 22:44
مرگ بر اسرائیل
مصطفی 1391/01/13 22:44
قبل از مرگ ننگ بر اسرائیل کثیف
رضا میری 1391/01/13 22:27
مرگ بر اسراییلlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
امیر 1391/01/13 21:58
با تشکر از اطلاع رسانی بسیار بسیار فوق العادتون فقط اگر امکان دارد چنین عکس هایی نگذارید چون سایت شما بازدید کننده از تمام سنین دارد باز هم متشکر از سایت خوبتونlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
ارتش صلح 1391/01/13 21:55
جالب اینجاست گفتن ما کشورتونو بمبارون نمی کنیم! آخه یکی نیست بگه شما که همچین جراتی ندارین...lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
آرش 1391/01/13 21:52
ایران و اسرائیل با هم؟؟؟؟!!!!هرگز
فقط مرگ بر اسرائیلlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
علی محمدی 1391/01/13 21:52
پیشنهاد میکنم برای شناختن هر چه بیشتر این انسان نماها ، مستند The Arrivals را حتما ببینید

ما تحت هیچ شرایطی ، با کشورهایی که حق زندگی و آزادی رو از دیگران گرفتن و میگیرن ، دوستی نخواهیم کردlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مهدی 1391/01/13 21:44
اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود
مردم اسرائیل هم تا به اشغال سرزمین مردم فلسطین ادامه بدهند دشمن ما هستند
یدالله 1391/01/13 21:41
مرگ بر انگلیس,آمریکاواسرائیل که هرسه ازهم جنایت کارتر هستند
صالح 1391/01/13 21:23
مرگ بر اسراییل
وحید 1391/01/13 21:23
سلام
لطفا قسمتی برای به اشتراک گذاشتن خبر هاتون در گوگل پلاس یا فیس بوک بزارید

ممنون
hamzeh 1391/01/13 21:20
اسرائیل اگه ناموس داشت ناموس فروشی نمیکرد
ابراهیم 1391/01/13 21:15
{بابا این اسرائیل دیگه چه جونوریه } خداوندا به خون بیگناهانی که به دسن این قوم فاسد ریخته شده قسمت میدم این زادگان شیطان را از کره خاکی پاکسازی بفرما امین یا ربالعالمینlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
احسان 1391/01/13 21:07
مرگ بر اسرائیل وحشی
علی 1391/01/13 20:27
فقط خدا میتونه شر اسراییل رو کم کنه
اللهم عجل لولیک الفرج
نعمت چالیش 1391/01/13 20:22
با سلام
من بعد از اینکه این متن ا خواندم وظیفه خودم دونستم که برم به صفحه فیس بوکی که گفتی و واکنش خودم را با گذاشتن مرگ بر اسرائیل به 52 زبان زنده دنیا نشان بدم
اما جالب اینکه تمام متنی را که نوشته بودم پاک کردنند
>>

persian : مرگ بر اسراییل

arabic: الموت لاسرائیل

english: Death to Israel

hebrew: מוות לישראל

afrikaans: Dood aan Israel

albanian: Vdekje Izraelit

armenian: Մահ Իսրայելին

azerbaijani: İsrailə ölüm

basque: Israelen Death

belarusian: Смерць Ізраілю

bengali: ইজরায়েলের মৃত্যু

bulgarian: Смърт на Израел

catalan: Mort a Israel

chinese (simplified): 以色列去死

chinese (traditional): 以色列去死

croation: Smrt Izraelu

czech: Smrt Izraeli

danish: Død over Israel

dutch: Dood aan Israël

estonian: Surm Iisraelile

filipino: Kamatayan sa Israel

finnish: Kuolema Israelille

french: Mort à Israël

galician: Morte a Israel

georgian: სიკვდილი ისრაელის

german: Tod für Israel

greek: Θάνατος στο Ισραήλ

gujarati: ઇઝરાયેલ મૃત્યુ

haitian creole: Lanmò ak pèp Izrayèl la

hindi: इसराइल की मौत

hungarian: Halál Izrael

lcelandic: Death til Ísrael

indonesian: Kematian bagi Israel

irish: Bás ar Iosrael

italian: Morte a Israele

japanese: イスラエルの死

kannada: ಇಸ್ರೇಲ್ ಡೆತ್

korean: 이스라엘에게 죽음을

latin: Mors Israhel

latvian: Nāve uz Izraēlu

lithuanian: Mirtis į Izraelį

macedonian: Смрт за Израел

malay: Kematian kepada Israel

maltese: Mewt għall-Iżrael

norwegian: Death to Israel

polish: Śmierć Izraelowi

portuguese: Morte a Israel

romanian: Moarte Israel

russian: Смерть Израилю

serbian: Смрт Израелу

slovak: Smrť Izraelu

slovenian: Smrt v Izrael

spanish: Muerte a Israel

swahili: Kifo kwa Israeli

swedish: Död åt Israel

tamil: இஸ்ரேலுக்கு இறப்பு

telugu: ఇజ్రాయెల్ కు మరణం

thai: ตายไปยังอิสราเอล\

turkish: İsrail'e Ölüm

ukrainian: Смерть Ізраїлю

urdu: اسرائیل کی موت

vietnamese: Cái chết đến Israel

welsh: Marwolaeth i Israel

yiddish: טויט צו ישראל
حمید 1391/01/13 19:44
مرگ بر اسراییل
علی 1391/01/13 19:35
کار خوبی می کنین که این اخبار رو منتشر می کنین .
دشمن اسرائیل 1391/01/13 19:33
اینا عجب آدمای گیری هستنا

بخدا روو که نیست ، سنگ پای قزوینه :))))

اسرائییییییییییل
.
.
.
.
.
.
.
ولش کن چی بگم، حتی اسمشم نجسه!!!!!!
رضا 1391/01/13 19:02
اسرائیل درچه فکریه مگر مردم ایران مردم کوفه ی زمان حضرت علی (ع) هستندیا زمان امام حسین (ع) مطمئن باش اسرائیل که اگر رهبرم فرمان دهد 70میلیون ایرانی رهسپار اسرائیل می شوند برو خدارا شکر کن که رهبرمان اینقدر صبور است وگرنه تا حالا طومارت رابه هم می پیچیدیم ما ایرانیان مردم غیوریم درپی ظهوریم
حامد 1391/01/13 18:44
بالاخره روزی می رسه که ما انتقام تاریخی،شرعی،وانسانی خودمون رو از این صهیونیست های گرگ صفت بگیریم.عزیزان تا اومدن اون روز صبر پیشه کنید.
ابراهیم 1391/01/13 18:41
مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل
محمد مولوی 1391/01/13 18:19
منم رفتم تو این صفحه و یه سری آیه قران به انگلیسی دادم الان فیس بوک غیر فعالم کرده!!!!خدا لعنتشون کنه
مهدي 1391/01/13 18:06
عجیب این اسرایئلیها رو دارن.چه غلطا حمله به ایران.تنبونت رو نگه دا ر حمله به قوم آریایی پیشکش
ابوالقاسم ایمانی 1391/01/13 17:58
من شخصا دوستی ملت ها و مذهب هارو دوست دارم.اما تحقیقات من نشون داد که یهود اسرائیل یکی از کثیف ترین مردم هستن که کلا دین خودشون و انسانیت را زیر سوال بردن.
محمد 1391/01/13 17:35
دست گلشون درد نکنه
تا قبل انتخابات حمله به ایران اولویت بود،(تحدید پشت تحدید/رزمایش های فراوان/شبیه سازی های جنگی و ...) ولی تا حضور مردم رو دیدند جریان کاملا عوض شد(ما به ایران حمله نمیکنیم/israel loves iran/ایران بمب اتمی ندارد!!!)
مردم بسیار تعیین کننده هستند و به همین خاطر الان بیشتر داره رو مردم کار میشه(بی بی سی پرشین/من و تو-غیر مستفیم-/فیس بوک و ...)
خدایار 1391/01/13 17:05
خدا کنه هر چه زود تر جنگ بشه تا اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنیم
ای خدا فردا صبح کاشکی جنگ می شد
Prince 1391/01/13 16:11
فوق العاده ست...
چنین وقایعی رو باز هم اطلاع رسانی کنید...
رامین 1391/01/13 16:08
مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر اسرائیلlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
رامین 1391/01/13 16:07
مرگ بر اسرائیل
عبدالله راستگو 1391/01/13 16:00
مرگ بر اسراییل
امید 1391/01/13 15:22
معلومه دیگه این قوم رو حضرت موسی نتونست آدم کنه ..بعد از اینکه موسی برای عبادت چندین روزه به کوه میره این قوم به گوساله پرستی رو میارن...خوب معلومه یه همچین قومی به همون اندازه ی گوساله میفهمن...این ها هم از نوادگان همون قوم گوساله پرستن دیگه..به امید ظهور منجی ..و از بین بردن ظلم و ستم....
محمود 1391/01/13 14:30
جالب بود. یک قسمت برای این جور خبرها بگذارید خیلی خوب است
مصطفی 1391/01/13 13:16
مرگ بر اسرائیل